torstai 14. elokuuta 2014

Liikaa kaikkea tai ei yksinkertaisesti mitään!

Okei, kuten ootte saattaneet JÄLLEEN KERRAN huomata nii en oo päivitelly tätä blogia taaskaan sataan vuoteen. (Hyi häpeä Sini.....)
Noh....elikkäs mitäs ilosaarirockin jälkeen onkaan tapahtunut....Aivan, helvetisti kaikkee. Kaiken lisäks mulla ei oo tällä hetkellä mtn kiinostusta alkaa duunaa mitää hienoo postausta, koska mietin tosi pitkää et poistaisin tän blogin koska en osaa päivitellä tätä....Tulin kuitenki siihe lopputuloksee ehostan tästä sellasen mitä jaksan päivitellä :D Mutta joo nyt asiaan !

Eli homma toimii samalla tavalla ku viime postauksessa :DDD

1. Olin tossa Pajulahen riparilla isoisona. Sielä vietin aikaa aivan loistavien ihmisten kanssa, nauraen monta tuntia keskellä yötä modatulle ponileikille, vastaten aamulla toverin herätykseen, että "Mene sinä siitä helvettiin", vahtien isostovereiden uimista "Sini mä hukun tänne", "Sun jalatha ylttää pohjaan", "Nii mutta ku mua naurattaa !" ja eksyen ja jääden jumiin puomin taakse ! :'DD Oli aivan huippua ja jäi paljon hyviä muistoja ! Kiitos siis kaikille sielä olleille ! ;)<3 Toki tulin tietenkin kipeäksi leirin aikana, mutta mitä pienistä !

2. Vietin aikaa parhaiden ystävieni kanssa ! Menin suoraa leiriltä kaverilleni ja olin sielä kaksi päivää muutaman muunkin toverin kanssa ! :) Tosin olin kyllä kipeänä ja nukuin suurimman osan ajasta, mutta aina ei voi voittaa ! :D Tosiaan Pahjulahdesta asti ollut kaamean köhän ja nuhan kaveriksi mulla nous sunnuntaina sellanen melkein 39 kuume. Menin sitte seuraavana päivänä Nastolan terveyskeskukseen, jossa mulle määrättii alkavaan poskiontelontulehukseen yskänlääkettä. Pakko myöntää, etten kovinkaa yllättynyt tästä.

3. Kaveriltani lähdin sitten suoraa Padasjoen riparille isoseksi. Oli varsin omistuista vaihtaa isosten isosesta pelkäksi isoseksi, kun oli tottunut komentamaan muita. Noh, alku ripari meni lähinnä siihen, että aina kun oli mahdollisuus niin mä nukuin, koska saamani yskänlääkkeellä oli väsyttävä sivuvaikutus. No mutta, loppuleiristä vähensin annostusta, joten jaksoin paremmin ja jaksoin pitää hauskaa leiriläisten kanssa ! :))) Tutustuin aivan loistaviin ihmisiin ja jälleen kerran sain loistavia muistoja ! Yhtenä esimerkkinä se kun kielikoruni lähti pois syödessäni kanakeittoa, ja jos ei muilla niin itselläni oli varsin hauskaa sillä hetkellä kun kerroin kyseistä tapahtumaa muille. :D Kaiken lisäksi sain kyseisen leirin alussa tietää päässeeni opiskelemaan ! Eli Lapin yliopisto, taiteiden tiedekunta, audiovisuaalinen mediakulttuuri, täältä tullaan !!

Sitten olen viettänyt jälleen loistavaa laatuaikaa ystävieni kanssa ja sillee ! En jaksa nyt enempää selittää menneestä, koska täytynee mennä nukkumaan, jotta kerkeisin nukkua edes pari tuntia ennen kuin nostetaan kytkintä ja lähdetään kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää ja sieltä suuntana sitten BERLIN med Sofia ja Enni ! <33 Siitä tulee NIIIIIIN siiisti reissua ! :)

Kiitos kun jaksatte lukea blogiani ! :DD

1 kommentti:

  1. woohoo~ kuulostaa nii hauskalta. noi leirrit ja ulkomaan messu. :) onneks sitte tulet tänne päi ja voidaa tehdä lisää muistoja ;)

    VastaaPoista