keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

I LIKE ! :)

Jau ! 78,60 € opintotukee kuukaudessa ! 1.4 alkaen ! Tästä mä tykkään ;)
Elikkäs joo kohta sitä täytetää 17 :o Järkytys ku tää aika menee nopeesti...vastaha mä täytin 16 :o
Mutta joo nyt on ollu monena päivänä aivan ihana sää aamulla ! Aurinko paistanu mun huoneeseen ja on ollut aivan ihana herätä ja nyt oon jopa heränny aikasin ! :D
Mut se on niin totta että auringosta saa paljon energiaa ja hyvää mieltä ! :) Ihanaa ku tulee kevät ja sitte kesä ! <3 Toivottavasti saisin ees jostain kesätöitä :o (mieluiten sieltä Rovaniemeltä ! MÄ TAHON SINNE !) Sit oisin onnellinen jos Roihin pääsisin :) Koht on pääsiäinenki (JA RANSKA RANKSA!!)
Mutta juu vois mennä tekee noita koulu hommii (eli ahistumaan enkun sanoihin <3-.-) ja sitte seiskaks seukalleee !! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti