torstai 1. maaliskuuta 2012

"Sini !" Jätä kaverit, ota Marjatta !"

Okeij...olin ihan oikeesti lähössä tiistaina kotiin, mutta enne ku olin kovin kauas helsingistä päässy nii Henna soittaa (siis mun toinen isosisko) ja toteaa, että "Tuun hakee sut Lahesta nii tuut meille yöks".
Ja sitten se tuli ja haki mut Lahesta. Naureskelin että tää on tälläi "Siskolta sikolle"-loma :D
No pääsin sit keskiviikkona lopulta kotiin ku soitin mammalle että nyt oikeesti tuut hakee mut haluun kotii :DDDD Sit se tuli ja haki mut kotiin ! <3
Pinja tuli sitte joskus neljän aikaa meille ja juotii siinä vähä kahvii ja sillee :) Oli kiva nähä Pinjaa :))
Sitte puoli seiskalta lähin kävelee seukkarille. Olin ihan sekasin...naurattaa vieläki ne jutut Viivin kaa O___o "MIKÄ MUA VAIVAA !??!" "Sä oot rakastunu..." "KEHE ?!?!" "Naapurin Marjattaa..." "HYI ! Se on RUMA!" xDDDDD Leikittii me vähä sirkusaakkosillaki :D Saatii vajaasta pussista aikaan "Vietämme tärkeä linty jouluaattoa" ja jäljelle lopulta jäi "Tarmo" :DDD
Ja olihan meillä eilen Viivin kaa sellai iha perus perjantai....paitsi että eilen oli keskiviikko :''D
Huomen ois sitte PERJANTAI ja ylihuomenna perjantaiperjantaiperjantai :''D Eilen siis toisin sanoen vietimme KeskiPerjantaita tai perjataiperjantaita :DDD Voi hurja mikä ilta olikaan :''D
"MÄ TIEDÄN TÄN BIISIN !!!" xDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti