sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Voi p....

Eih ! ;----; Viikonloppu alkaa olla ohi ja huomenna taas pitäisi mennä iloisena kouluu. -.-
Päivällä olin jo ihan superinnoissani et "JEEEE KOULUA !", ku olin muka löytäny opiskelumotivaation, mutta sitten kun totesin, että en osaa ranskan sanoja niin se hävisi taas kuin tuhka tuuleen. Eli, olen taas ilman minkäänlaista motivaatiota ja taas ahdistaa kouluun meno. Ilkeetä.
Noh, tiistaina on Tutor-koulutus (SAADAA HUPPARIT !<3) joka meinaa sitä että toinen viikon tappopäivistä (tappopäivä=kaikki kielet) jää pois ! Hurrraa, hurrrraa ! :)
Mutta eteenpäi ! (oikeestaa taakse päin) Aamulla kun heräsin ja nousin ylös sain todeta että mulla oli/on hartiat, selkä ja kädet iha hirveen jumissa ja kipeenä. Aattelin heti et oon nukkunu jotenki ihmeellisesti ja siks oon nii jumissa, mutta silti mietin et miten voin olla yhen huonosti nukutun yön jälkeen olla niin jumissa mitä oli/olen. No sit laitoin kaverilleni ihmettelevän viestin et "Miten pitää nukkua että selkä, hartiat ja kädet on iha jumissa ?" ja hetki viestin lähetyksen jälkeen tajusin että RYTKY on ainoa ja oikea vastaus. Ja kyllä, se johtuu eilisestä lumirytkystä. :D Tuli nähtävästi pelattuu oikein tunteella ja antaumuksella ku paikat näin kipeenä. :D
Mutta kohta voisin mennä lukemaan vielä hieman ranskaa ja sitten nukkumaan (ja ai niin, hissan läksyt...) ! :)

44 ja 20 päivää ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti